7 Kasım 2010 Pazar

ANNE NEDEN BEN?


ANNE NEDEN BEN?


Yazarı: Murat Kefeli


Yayınevi: ODTU Yayıncılık


Basım Yılı: 1.Basım 2007


Sayfa Sayısı: 317



Dostum senin derdin nedir?


Kitap boyu bunun cevabını aradım. Nedir senin hastalığın? Tıp biliminin adını koyamadığı, doktorların çare bulamadığı bu arazın nedir?


Ben de fenalık geçirdim okurken. Benim de elim ayağım tutmaz oldu.


Görünüşte bir sağlık problemi olmayan Murat kardeşimizin, tanımlayan bir şekilde kulağı az duyuyor, gözü az görüyor, eli ayağı tutmuyor. Gitmediği doktor, prof, uzman kalmıyor. Ama hiçbiri derdine derman olamıyor.


Hayata tek başına tutunmaya çalışıyor. İşini evinden takip ediyor, aşık oluyor, aşık olunuyor, ama devamını getiremiyor falan.


Allah şifa versin kardeşim.


Gerçi yazarı tanımam etmem ama içimden bağrıma basmak geliyor.


Benzer bir hastalığa duçar olanlar için ''Herşeye Rağmen Hayata Tutunmaya Çalışma Kılavuzu'' olarak kullanılabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder