13 Şubat 2011 Pazar

GÜNAYDIN BAŞBAKANIM


GÜNAYDIN BAŞBAKANIM

Yazarı: Ahmet Şahin Aksoy


Yayınevi: Kardanadam Yayınları


Basım Yılı: 1.Basım- Ekim 2006


Sayfa Sayısı: 196


Arkadaşlarla buluşmak amacıyla Ankara'ya gittiğim bir gün, otobüsün mola verdiği yerdeki marketten almıştım bu kitabı. Zaten de ancak bir hipermarkette satılabilecek kalibrede bir kitap.

Yazar, mevcut başbakanımız R.Tayyip Erdoğan'a değil de, başbakanlık koltuğunda oturan kişiye sesleniyor. ''Yani o koltukta kim oturursa otursun, hele beni bir dinlesin'' diyor. Türkiye'nin bugünkü ve yarınki başbakanına anlatıyor.


Türkiye'nin gelişimi için neler yapılabileceğini yazmış kalem kalem. Eğitim şöyle olmalı, turizm böyle olmalı... gibi. Kendince bir çeşit Anayasa hazırlamış. Benim de bazen aklıma gelir böyle şeyler. ''Ben Başbakan olsam...'' diye başlayan hayallere dalarım. Yazar da dalmış ve bunları kağıda dökmüş.


Bilinçli vatandaşlık örneği sergilemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder