14 Ağustos 2011 Pazar

BİR CEZACI İLE GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE



BİR CEZACI İLE GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE

Yazarı: Prof.Dr. Erdener Yurtcan


Yayınevi: İstanbul Barosu Yayınları


Basım Yılı: 2006


Sayfa Sayısı: 240


Kitabın adına aldanıp bir ceza avukatının meslekte yaşadıklarını anlattığını sanmıştım. Alman ceza avukatı Ferdinand von Schirach'ın ''Suç'' (Verbrechen) adlı kitabı gibi. Fakat fena halde hayal kırıklığına uğradım.

Kitap paso futbolla ilgili.
Erdener Yurtcan 3813 Sayılı Futbol Federasyonu Yasası'nı hazırlayan hukuk profesörü imiş. Kitapta da ağırlıklı olarak bu konular yer alıyor ki yıl da 1997-2006 arası.
''Gazete Yazıları 2'' yazıyor kitabın alt başlığında. Demek ki birincisi varmış önce. Belki o daha iyidir ama bu kitaptan ben hiç hazetmedim. Aslında hazır şimdi futbolda şike iddiaları varken neler düşündüğü önem kazanıyor hocanın. Bu iddialarla ilgili bir kitap yazarsa da rica ediyorum ceza avukatı kimliğini ön plana çıkarıp insanlarda farklı beklentiler yaratmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder