12 Ağustos 2011 Cuma

OKUYORUM O HALDE VARIM


OKUYORUM O HALDE VARIM

Yazarı: Sait Çamlıca


Yayınevi: Akis Kitap


Basım Yılı: 12. Baskı- Mayıs 2010


Sayfa Sayısı: 141




Kitap okumanın faydalarını anlatan kitap.


Halihazırda kitap okumayı seven ve az çok da okuyan bir insan olarak neden böyle bir kitap aldığımın hiçbir mantıklı izahatı yok.


Bir gün Ankara-İstanbul arası otobüs yolculuğu yapıyordum. Mola yerine gelir gelmez her zaman yaptığım şeyi yapıp önce tuvalete gittim, oradan da kitap reyonuna. Bu reyonlarda ucuz bulduğum kitabı almadan duramıyorum. Bu kitabın da üzerinde 3,50 TL fiyat etiketi vardı. Tutamadım kendimi. Aldım. E hadi tutamadın kendini aldın, da niye okuyorsun? Kitap okumanın daha bilmediğin ne faydaları var onu mu öğrenmek istedin? Ben anlamıyorum ki bazen kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder