17 Aralık 2015 Perşembe

BU DA GEÇECEK


BU DA GEÇECEK

(Tambiên Esto Pasarâ)

Milena Busquets

Çeviri: Seda Ersavcı

2015

Domingo Yayıncılık

1. Baskı - Ağustos 2015

191 sayfa


Sevgilimden ayrılmışım. 

Gerçi sevgili demek ne kadar doğru bilemiyorum. Sevgili olmadık aslında. Olduk mu? Nasıl olunuyor? Hiç "sevgilim" demedik ki birbirimize. O zaman olmuş sayılmayız herhalde. Bilemiyorum.

Ama bildiğim kötü bir ruh hali içinde olduğum. Üzgün, mutsuz, canı sıkkın, keyifsiz...,

Kitapçıda bu kitabı gördüm.

Bak bak, mesaj gibi :"Bu da geçecek" diyor. 

Aha kitap dile geldi, resmen benle konuşuyor. 

Kapağına da basmışlar "33 Dile Çevrildi"yi.

Hemen aldım.

Başladım okumaya. 

Neymiş geçecek olan? Annesinin ölümünün ardından duyduğu acı.

Yaaa ama ben onu mu dedim?

Tamam Allah rahmet eylesin, acın büyük elbette. Ama ben onu mu dedim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder