17 Nisan 2016 Pazar

KUANTUM SIÇRAMASI



KUANTUM SIÇRAMASI

Nilda Ferhan Efeçınar

2007

Sistem Yayıncılık

12. Basım - Kasım 2011

221 sayfa


"Evrende milyonlarca olasılık vardır ve bizler bu birçok olasılıktan sadece bir tanesini seçer ve onu yaşarız. Bu yaşantıyı neye göre seçeriz? Tabii ki düşünce tarzımıza, inanç sistemimize ve yargılarımıza göre." sf.68

Yani düşünce tarzımızı değiştirirsek, yaşamımızı da değiştiririz.

Bu minvalde biraz teknik konulara değinilmiş kitapta.

Reiki türleri, meditasyon şekilleri, çakralar vs.

Anlamakta ve uygulamakta pek mahir olamadığım konular. 

Anladığım kısım, kendine telkinlerde bulunma konusu.

Şu cümleleri her gün tekrarlamak kendimizdeki değişim ve gelişim açısından önemliymiş mesela:

Bugün özellikle bugün sakinim.

Bugün özellikle bugün yaşamın akışına güveniyorum.

Yaşayan her canlıya karşı saygılı davranıyorum.

Hayatımı hak yollardan kazanıyorum.

Şükran duygusu içinde yaşıyorum.


Bir de imgelemenin öneminden bahsediyor. Bir şeyi istemek yeterli değil, hayallerinle de bunu desteklemelisin, diyor.

"Bilinçaltınız zihninizde canlandırdığınızı var kabul eder ve size bu imgenizi somut olarak sunar." sf.186

Bilinçaltı hayalle gerçeği ayırt edemiyormuş. Gerçekte yaşadığını da, hayal ettiğini de olmuş kabul ediyormuş. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder