8 Mayıs 2016 Pazar

EĞRİ ÇİVİLER



EĞRİ ÇİVİLER

Osman Güngör

2016

Cinius Yayınları

1. Baskı - Mart 2016

239 sayfa


Babam aradı, bir kitap almamı istedi. İlk defa meydana gelen bir doğa olayı.

-Tamam baba alayım da nereden çıktı, ne kitabı?

-Okul arkadaşım aradı. Kitap yazmış, benden de bahsetmiş. Al bakayım onu internetten bir yerden.

Aldım. Babama vermeden önce de ben okudum. Okurken "Bu babam değil, bu da değil. Eeee hani babam nerede?" diye okudum.

Yazar, hayatını anlatmış. Kendi ailesi, babasının inşaatlarda çalışması, sık sık taşınmaları, yaşadıkları zorluklar, eğitim hayatı...vb. 

"Geyve Günleri" başlığına gelince heyecanlanmaya başladım. Babam buralarda olmalı. Ve buldum. 

Babamla dostluklarından, babamın resim yeteneğinden bahsetmiş. Bunu ben de biliyorum. Babam anlatmıştı resim öğretmeninin ona özel ders verdiğini, sonra resim öğretmenine aşık olduğunu, kışın onun odunlarını kestiğini... 

Yıllar sonra rahmetli abimin mezarını ziyaret ettiğimizde babam resim öğretmenini görmüştü. Yaşlanmış tabi ama gençliğinde güzel bir kadın olduğu anlaşılıyordu.

Sonra hayat gailesi nedeniyle geliştirilemeyen bir yetenek.

Kitabın bundan sonraki kısmını okuyamadım açıkçası. Babamı düşündüm. Ben şimdi ona bu kitabı verince duygulanacak. 

Babalar gününde babama ne alacağımı çok iyi biliyorum. Tuval, boya, palet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder