17 Temmuz 2016 Pazar

KAPALI GİŞE YALNIZLIK


KAPALI GİŞE YALNIZLIK

Serkan Özel

2014

Destek Yayınları

1. Baskı - Nisan 2014

214 sayfa



"Artık seni kim severse sevsin, benim seni sevdiğim kadar sevilmeyeceksin."

*

"Keşke sen de sevseydin beni...
Ya da 
Keşke hiç sevmeseydim seni."

*

"Hayatı terbiye edemiyorsan, gülerek küfredeceksin."

*

"Ömrüm sen içinde kalmış, ölüm kokuyorum... Kimseler yaklaşamıyor yanıma, bir başıma yalnızlığa siniyorum."

*

Kitap baştan aşağı bu gibi aforizma mı desem, tivit mi desem, bir takım laflarla dolu.

Hem de 200 sayfa boyunca.

NEDEN?

Bunları yazmak neden?

Basmak neden?

Alıp okuyana ise neden diye sormayacağım. Olabilir. "Merak" unsuru yüzünden yenmeyen halt yok. 

Hepimiz zaman zaman bir şeyler yazıyor olabiliriz. Ama bu yazdıklarımızı ortaya çıkarmanın iyi bir fikir olmayabileceğine dair bir balans ayarımız var. İşte bazı insanlarda bu yok. 

Bu kitap da bunlara bir örnek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder